Chenta

Chenta owh Chenta!!! sje2 berbual kt blog sendiri..kdg2 xsume org senang utk duduk depan kte n dgr kte membuat luahan persaan atau bebelan kn..so kt sni jer yg aku boleh membebel dn xde org nk marah aku...jd sile bace dn jgn lupe tok komen k...

Tuesday, December 28, 2010

~Mahu tp xbole~

cetttt!!! gedikss je bunyi nye..so??sile muntah..hahahaahah...
mahu tp xbole!! penah x berada dlm situasi ni?? xkesah la ape pun situasi?? pernah???
sekarang ni aku ngah melalui situasi ini....hohohohohho....

situasi 1: mahu balik kg halaman, tp mcm xde kesempatan...ntah ble yg aku sempat pun xtau..kohkohkoh..sabo ea abah..nti org balik...kohkohkoh..

situasi 2: mahu balik jumpe mak, tp xde kesempatan jgk..sbb skrg ahad je bz....bz ape??rahsia..suprise tok mak...

situasi 3: mahu jumpe sayang, tapi...hurm..sedey..jgk xbole wt mase terdekat ni...klu kire smpi hr ni...44hr sudah.....

situasi 4: mahu cuti panjang..seminggu..bole??hahahaahaha..xkn bole punye..cettttt.....

situasi 5: mahu kawen..haahahahaahahahahahahahahah...

P/S: SILA ABAIKAN SITUASI 5,,,ITU SEKADAR TEMPELAN...KOHKOHKOH

12 comments:

::FAIZ FARISH:: said...

tahniah utk no 5... hehehehehehe

anom baha said...

aku pon mahu tp x bole~ nk cepuk ko tp nyorok2 then salahkn sikinsaim..

Cz Aina said...

faiz-semoge..haahahahaha...
anom-diam ko....sepak kang..

HonEyBuNNy said...

mahu kawin n cuti pnjg jugak...hehehhe

CIK CIRA said...

no 5 tu sya pun nak..hehe...thanz lawat blog sy ritu...thanz alot ok...


http://cikcira.blogspot.com

Cik Yana said...

cik Yana situasi no 5,,
nak kawen tapi tak boleh sbb tak de duit,,
hahaha~

bidadarihijau said...

bila nak kawen sah2 boleh balik umah jumpa mak abah buat suprise den cuti panjang bersama laki sndiri..hoho..so yg no 5 tu paling penting tuuu

Cz Aina said...

huhuhuhu...
syg no 5 tu angan2..hahahahah

░♥si lampu neon♥░ said...

AMBOII TERLAMPAU GEDIK DA NI HAHAHAH =P

soffya cik bulan said...

ekekeke...
mahu no 5 jugak. awwwww

soffya cik bulan said...

tu ar, kdg2 baik xyh tng..
sbb bila tng ni ada ramai yg bt mcm buleh itu ini..

::FAIZ FARISH:: said...

no 5.... Amin