Chenta

Chenta owh Chenta!!! sje2 berbual kt blog sendiri..kdg2 xsume org senang utk duduk depan kte n dgr kte membuat luahan persaan atau bebelan kn..so kt sni jer yg aku boleh membebel dn xde org nk marah aku...jd sile bace dn jgn lupe tok komen k...

Tuesday, December 21, 2010

~oRG kLu dAh perAsAN bAgUs SgT~

ARgggggggggggg!!!
benci gler, benci gler..benci nak #$%^$&^*&*~~~~!!!!!!
bole nk mencarut?? lantak la sbb aku mmg marah gler......
aku klu bole nk ko bace entry aku ni...biar puas hati aku....
masuk yg ni, ini adelah enrty aku yg ke-2 tok ko...
sbb ape entry ni tok ko.sbbb ko ni 1 jns manusia yg xsedar diri.....
(aku ni benci ko, tp xthap nk doakan ko mati lg....baik kn aku..aku doakn ko jmp perempuan yg redho dgn perangai ko je..amin)

disebabkn ini adelah blog aku, ruang aku..so pi lantak muke aku lah nk taip ape pun kt entry aku.....walaupun aku akn memalukn org dlm entry aku, pun suke ati aku jgk....ade aku peduli ngan muke ko??? klu ko pun muke tembok cine xtau malu..watpe aku nk kne jage airmuke ko...bodo!!!!
ape yg aku xabes2 mencarut ni..haihhh..sbb aku marah sgt....

aku marah bukan sbb ko ni dah menghancurkan hidup aku or ape, xde kne mengene dgn aku pun..cume cikit lah tempias nye terpalit kat muke aku...mmg aku sgt bengang ngan ko.....orang yg perasan bagus mcm ko ni yg buat aku xsenang duduk...bole??aku benci gler ngan ko??kdg2 aku cm rse mmg patut aku xpayah kenal org mcm ko lg bagus...

first sekali pasal aku benci kat ko???
sbb ko PERASAN BAGUS!!!! ko tau belah mana yg ko perasan tu??perasan??x kan?? sbb ko kan perasan ko almost perfect...cam haram #%#%^$%^*^&(*.....
wey, ko sedar x waktu ko keluarkan statement yg ko tu dah giler menggelatat sgt nk kawen...ingat x???ingat x bodo??? arghhhhhhhhhhhhh...ko sedar x waktu tu jari2 kasar kau mendail no aku 2-3 kali???sedar x?? sedar!!!!!!! sedar la bongok.... disebabkan aku ni masih ade simpan lagi separuh kebencian aku pada kau, so aku pun pickup... ko sedar x yg ko xpernah coll aku..ko xpernah suke pun ngan aku ni, why ko call aku??why??? nampak x tahap gelabah bodo ko??nampak..bagus!!!!! ko ingat lagi xbutir2 yg ko ckp ngan aku?? ingat lagi x??ingat!!!!!!!!!!!!!!!!!! klu dah nyanyuk sgt xpayah susah2 ingat.... aku ingat kan kat ko je... ko ckp ngan aku yg ko xsabar nk kawen...thn depan ko mesti kawen..waktu tu ko dh siap2 nk wat preparation utk kawen.ko ckp ngan aku yg ko dh sedia dr semua aspek..tggl jwapan je dr si empunya diri....ko ingt x??? aku bgtau ea, waktu tu aku rse yg empunya diri pun dan excited tahap gaban.....paham!!!!!!!!!!!!!!
lepas tu aku rse ko ni mmg xtau malu lah, ko beriye ckp yg ko nk g beli cincin la bagai...halamak..apekah jenis org ko ni??puas dah hati ko dpt bagitau aku sume tu??puas ke? haih...

so sekarang aku nk sangat duduk depan ko n pekik, heyyyyyyyyy!!!! bile ko nk ajak empunya diri kawen ni?? ble??? bape bnyk dah duit yg ko simpan??? banyak?? bnyk???? xde hape pun kan..... sekarang ni ko bagi alasan yang ko tu bnyk keje lah, bnyk hal la...bgus la...sebabnya tu tanda ko ko nak kaya lah kan, banyak keje lah katekan....bagus...sekurang-kurangnya empunya diri bangga sebab ko kerja keras untuk kawen.... sbb ko banyak sgt kerja, sampai ko pkir orang lain xde keje kan??? kan??? ko rse mcm ko ni dah berhempas pulas tok bekerja, untuk kawen..ko rse mcm ko ni dah berusaha untuk buat yg terbaik tok mase depan ko kan???? betol x ko fikir mcm tu?????? betol x??? cakap lah salah?????????

so!!!!!!!!! pasal ko nk touching2 ble yg empunya diri pun sibuk?????? pasallllllllllll???? bodo.....hamek ko..ko ingat ko sorang je ade commitment(btl ke aku eja), ko ingat ko sorang je beriya2 nak kawen..ko ingat ko sorg je yg pikir mase depan??ha?????????? bodo!!!! ko ingt keje empunya diri ni keje dok kat opis goyang kaki??ko ingt keje empunya diri ni kangkang je??ha????????????? WTF!!! sesuai tok ko... empunya diri ni tertonggeng, tergolek,tersepit ter ape lagi????? sume ter die sanggup...supayanya die dpt realisasikan impian korg??? ko paham x??? pasal yg ko nk marah??nk touching2???nak gelabah xmemasal????nk merepek xtentu hala?? ape pasal dgn kau??????????nk buang tebiat?????

sbb tu aku kat sini nk cakap, sebenarnya ko ni sakit...sakit yg ssh nk ubat......aku takot sakit ni akan menyusahkan org.klu sakit xmenyusahkan org..xpe..ni x....sangat menyusahkan... kadang2 aku pkir ape yg ade dlm kepala otak ko yg belajar tinggi dr aku ni,ape yg sebenarnya ko fikir?????? sepanjang aku hidup ni aku rse aku dh bnyk kenal org...ni aku nk kategori kan jenis org mcm ko, bole?? bole jek, suke hati aku la..jenisnye adelah :

1. bile diri dah terlebih perasan diri tu kacak, jadi merasa perempuan xkn lari walau ape ko buat(KO SILAP LAH BODO, MUKE KO DH LAH X KACAK.....REALITINYE YG PATUT KO TAU...KO TU XKACAK,JD KO RSE TERGUGAT..PAHAM?????)

2.perasan dah bagus sgt sbb umur ko dah tahap dewasa....(PERGI MATI DGN KO PNY DEWASA, MMG KO DEWASA KT UMR..TP TAHAP BERFIKIR KO HANCUSSS......KOSONG KO TAU....AKU XTAU BAPE ORG LA YG SANGGUP LAYAN PERANGAI KO NI)

3.raut muke, hati dan tingkah laku xsehaluan..(KO TAU KENAPE XSEHALUAN?? SBB MUKE KO NI MMG NAMPAK KO BAIK SGT..MUKE JE OK!! HATI KO NI, PENUH DGN SIFAT EGO TAHAP DEWA..PAHAM?? LPAS TU KO NK CERITA PASAL HATI??? HEYYYYYYYY!!KO ADE HATI KE??? ORG ADE HATI PERANGAI DIE XMCM NI..BODO...SEBENARNYA KO NI SAKIT....TINGKAH LAKU, HA NI SATU LAGI MASALAH..MUKE DH BETOL, HATI DH MMG FAIL..TINGKAHLAKU..MMG PANDAI COVER...MCM ORG BAGUS2......PERASAAN KO JE OK YG KO TU BAGUS!!!!)

4.bine komuniti ko sendiri (PAHAM APE AKU CKP TU,KO BINE LA KOMUNITI, KELOMPOK DAN MASYARAKAT KO SENDIRI..YG SESUAI DGN JIWA KAU YG XMEMASAL TU..SBB DLM DUNIA NI RAMAI SGT ORG, BLM TENTU SUKE DGN KAU....AKU DH TERANG2 MMG BENCI KO...SO EMPUNYA DIRI TU PUN AKU RSE XSESUAI DGN KAU.....PAHAM..)

ha kan??? penat aku nk senaraikan. ade lagi bnyk lagi nk ckp..tp aku penat...penat nk perah otak pikir psl ko... tp aku puas ati...biar mlm ni aku tdo dgn hati yg berbaur kebenciaan..biar.....biar aku puas dgn ape yg aku buat..semoge klu aku bagun esok pagi..aku dh lupe ko sape...
lagi satu aku rse mmg patut sangat kalau ko ttp account FB ko tu...sbb nye ko xpatut ade kt sini...(tp hak ko kan tu kan ruang ko..) aku cume bgtau je...bagus sgt2 sbb ko tau yg ko xpatut wujud kat alam tenet2 ni..bgus..syabas..

p/s: klu 1 hr nti aku jumpe ko, dan mase tu kau dah berubah dr yg aku kenal skrg ni..mgkn aku akan lupekan ape yg aku luahkan hr ni....harap2....

5 comments:

[re-arrange] said...

jadah haram susah nak baca dan paham blog ko ni cz. hahahah :P

Cz Aina said...

rere-same lah..aku lg la sepatah haram xtau ape ko ckp dlm blog ko jgk..
hahaahahah..
seri??

Naza Ahmad said...

i hear u loud n clear

Redbloodsnow said...

Zie plg benci gak ngan org yg perasan diri dia bagus. mcm hell jek...huh. sabo ea aina.

Cz Aina said...

naza- mmg sgt2 en naza...muke dh la xcantik..ble jd mcm ni lg la buruk muke ni..
redbloodsnow-kan?? rse cm nk sepak je org tu.