Chenta

Chenta owh Chenta!!! sje2 berbual kt blog sendiri..kdg2 xsume org senang utk duduk depan kte n dgr kte membuat luahan persaan atau bebelan kn..so kt sni jer yg aku boleh membebel dn xde org nk marah aku...jd sile bace dn jgn lupe tok komen k...

Saturday, January 8, 2011

~Tempah Tiket Ke Syurga @ Neraka?~

Hai uollss......
huhuhuhuhuhuhuhu... tetibe rse cm dah sihat setelah seminggu mengharungi legedikkan demam...huwawawawawawa..samapi lidah x naik kelat dek penangan ubat..bru padan dgn muke aku..hrap2 tros sihat la...jgn dtg blik..xmahu...hurm......

hurm, rindu sgt nk bce entry2 uolls dlm suasana yg tenang tnpe gangguan sakit kepala dan seangkatan dengannya...huhuhuhu...ok so untuk entry kali ni, sile la teroskan membaca klu nk tau ape mkne disebalik tajuk entry aku tu k...kohkohkohkohoh....

dlm idop ni sume org pun nk adekan perubahan, samada ape yg berubah tu adelah baik, sgt baik ataupun terbaek lh sgt tu xpenting.yg penting die ade usaha...btol x?? perubahan tu jugak bole dtg dlm bnyk care, terpulang individu tu sendiri untuk membuat perubahan yg mcm mana... begitu jgk aku...huhuhuhuhuhuhuhuhuhu....

pernah x uolls berada dlm situasi seperti ini:
-" wey bedah, pasal muke pakwe ko xkacak, pasal die pkai bju camtu, pasal die cm org kg,pasal die yg pelik je ngan ko,pasal????"

APE PASAL SUME PUN KNE TANYA APE PASAL??????????????

pernah x uolls rse situasi mcm ni??? lepas tu kwn2 uolls pun berkata lg:

~"aku rse lah bedah, ex bf ko yg dulu lg ok ckit kot dr yg ini..cm xcaye plak...ke ko dh kecewa sgt sampai cr bf tangkap muat je???

KENAPE ERK?????

uollls, situasi mcm ni klu jd kat uolls ape uolls buat ea,kdg2 kesian kat mereka2 yg mudah terpengaruh dgn kwn2 sampai mereka sanggup berubah fikiran dan meninggalkn bf yg kg utk nampak gah dimata kwn, untuk xmalu dgn kwn2..ape yg diowg fikir agknye???

pd aku, aku ade relevannya sendiri utk menjawab situasi ini...

~ uollss, sesungguhnya aku melakukan perubahan pd diri aku untuk mencari kelainan dlm diri lelaki ini sebab die adelah berbeza dr yg terdahulu.mgkin yg terdahulu adelah sgt baik dimata korg tp tidak berjaya memenangi hati aku...xkn aku nk hidup dgn die sbb die adelah kesukaan korg..bagaimana?? klu hr ini aku menolak die utk teros bersama aku, percayalah kwn2 sesungguhnya itu adelah keputusan pling rumit yg pernah aku lakukan...jgn anggap aku tdk pernah berfikir...aku menolak die supaya aku tidak perlu menempah tiket ke neraka jika berumahtangga dengannya... dan aku memilih lelaki ini kerana aku yakin die mampu membelikan aku tiket ke syurga...

uolls, semua org mahukan perubahan... perompak pun klu mencari isteri, mana mungkin mencari perompak lain menjadi isterinye....huhuhuhuhuhu..

P/S: tiade kene mengena dgn sesiapapun, mahupun apepun. samada yg masih hidup ataupun yg telah meninggal dunia.....

5 comments:

Amirah Laili said...

wah..good good..bersemangat gitu bila da sihat ni..nice kak aina!!!

Cz Aina said...

hahahahaa....tau xpe..

Heidi Shafiq said...

pilihan yg tepat.. :)

..hizamirahim.. said...

kalau ada jodoh, tak ke mana.
;D

PeNgEmiS dUniA said...

yang baik akan dengan yang baik , yang jahat akan dengan yang jahat . xke mane bende tu , nabi dh janji :)