Chenta

Chenta owh Chenta!!! sje2 berbual kt blog sendiri..kdg2 xsume org senang utk duduk depan kte n dgr kte membuat luahan persaan atau bebelan kn..so kt sni jer yg aku boleh membebel dn xde org nk marah aku...jd sile bace dn jgn lupe tok komen k...

Friday, July 3, 2009

Bile aku rambang mate!!!!

Huuuu.huhuu...
Alkisah ini bermule ketika aku yang kebosanan pergi berjalan2 di sebuah pusat membeli belah yang tak berapa terkemuka di daerah aku menetap ni... Sambil ditemani seorang sahabat yang sejati terkedik-kedik mengikut dari belakang iaitu *****l..... Xboleh la bagitau,nanti tuan punya badan marah....

Berjalanlah aku dengan megah dan angkuh seperti orang kaya,sambil mengepit dompet yang tak berapa ada wang nya.... dari satu kedai ke satu kedai aku pergi..... dengan harapan ada sesuatu yang menarik hati...dan....

mate telah tertancap pada sesusuk beg tangan yang menawan naluri kewanitaan aku yang memuncak..... lalu aku capai dan belek-belek dengan penuh minat.... jalan kedepan cikit dan terus keluar.(duit dalam beg duit ada rm50)..

rasa terkilan dalam hati yang memuncak apabila balik ke rumah telah mendorong kuasa jahat menjelma....lalu jari ini lincah menaip mesej di telefon...

* U col i BACK..*
Tak lama telefon murahku pun menjerit......lama bertonyeh die telefon,tibe2 terdengar suara orang menangis tersedu-sedu dengan sangat menyayat hati....* kenapa lah nangis kan???**

Hhaahhaahah.....berderai ketawa apabila panggilan telefon dimatikan.....nak tau kenapa???
ye,aku memang pandai berlakon........ sok dpt la duit nak beli beg...huhuu.....

toleh kiri,sahabat sejati tercengang,dan die amat memahami aku...member di bilik sebelah.....terpinga2 kejap..ape la lambat sangat........

sekian.....

2 comments:

miss_aszni said...

hahahaha...
mcm2 la kau ni..

ceqzue said...

tau xpe...