Chenta

Chenta owh Chenta!!! sje2 berbual kt blog sendiri..kdg2 xsume org senang utk duduk depan kte n dgr kte membuat luahan persaan atau bebelan kn..so kt sni jer yg aku boleh membebel dn xde org nk marah aku...jd sile bace dn jgn lupe tok komen k...

Wednesday, July 15, 2009

Dh namenye pn aku ni materialistik.......

ha...hambik tajuk 2....bkn nk bkak pekong ke,longkang ke, ape ke.....tp 2 la kenyataan nya...
aku ni memang macam tu.......so tak hairanlah lau aku tetibe ley jadi jutawan segera...tp sekejap je la..pastu jadi kayap balik..haahahhaha......

Bulan ni adalah bulan duit..duit..duit.... aku..... so aku asik..asik..asik...dan asik soooopiiiing.....je la..huhhuuu......seronok sgt ler rasenye....cm nk muntah aku berjalan kat mall 2.....

Seronok tol la idop skunk ni,lagi2 ade kawan yang namanya asmaul,dia layankan je aku setiap waktu..habiskan masa berjam-jam kat mall pn die layankan........xpenat2 die erk?? bagus lah maul,boleh burn lemak-lemak kite....hahahahahhaha........

Sekarang ni,asmaul lah mangsa keadaannya.sebabnya dulu si kinkin tu lah peneman aku......sekali beli tak hengat..selagi tak habis duit tak balik...tapi dgn asmaul lain sikit....die selalu tegur aku......ermm,,tp xpe..aku sayang ko maul....sayang ekin gak...nti aku belikan ko baju ea...jgn nangis...

5 comments:

miss_aszni said...

hahahaha..
klu aku ckp aku penat pon kau heret gak aku ke mall..
xpela dok, demi kwn2 aku lynkan jek..

kinkin said...

hahahha..
kan cz? dulu2 selagi tak penuh troli, mmg tak balik kan kite?tp skrg ko kena ingat,ko tu jalan ngan mamau..bukan ngan aku lg..pandai2la kawal nafsu berbelanja tu..kang ada kena bebel 8 taun!hee~~

yosh!! my baju! MNG pleasee!for my beday present!tau?tau? bg awal pun takpe..kohkoh..

skandel bg anna sui
cz bg tshirt mng,
mamau ape ek?
anom bahar?
yayah?
hmmm..kena pk lagi ni nak mintak ape..wahahahaha!

Anonymous said...

ckp kt kinkin,anna sui ciplak xmaen laa..
MNG pn skng da outdated...
so jgn la KAMPUNG sgt yk cek kinkin..
huhuhuhuhuu..

kinkin said...

BABI KO NYD!!
oi.aku ni taknak bangkrapkan kawan aku bodoh!!

oi,gua tak mainlah cap ayam punya!ori bai!wakluuu...

okeh zue, anonymous tu nyd!!

ceqzue said...

asmaul-yolah maul ko la yg plg best,slaloo ikut aku g mall..walaupun ko slaloo je bebel...hahah..
kinkin-ye lah,ko ni sik nk beli baju je,beli la mende lain...cekelet ke,gegule ke,menan ke,ni beli bju lak....
-nyd-memacam ler ko..