Chenta

Chenta owh Chenta!!! sje2 berbual kt blog sendiri..kdg2 xsume org senang utk duduk depan kte n dgr kte membuat luahan persaan atau bebelan kn..so kt sni jer yg aku boleh membebel dn xde org nk marah aku...jd sile bace dn jgn lupe tok komen k...

Monday, March 22, 2010

Bile aku x betah utk disakiti lagi!!



erm....
ber mood kurang sempurna hari ni.. mate agk sedikit sembab, kepala yg pening dn jiwa yg berkecamuk, dn hati yg bersepai2.....
ok ke mcm tu?? ok lh kot.. bkn ade org nmpk pn.....

penat melalui hari2 yang semakin panjang dlm hidup ni, sampai aku terlupe yg aku dah 2 thn lbh bersam die, dan buat pertama kalinye merasa sgt kecewa dgn sebuah perhubungan. mungkin masih belom cukup matang melalui hari2 yang mendatang, mungkin aku belom mencapai tahap dewa yang die inginkan. hingga tidak akan ternampak sebarang cela pada diri aku.

mengapa masih sangsi dgn kejujuran yang aku tampilkan, mengapa masih mencari dalam diam, klu mmg aku bukan yg terbaik, sila terus lepaskan aku.. aku xmahu janji penanti sesuatu yg x aku punyai..aku pny hati, punya harga diri yang bukan mudah kau sakiti. mengapa aku kau jadikan mangsa sedangkan aku menyanjung ketulusan hatimu.

dosa apa yg menhukum aku seperti ini, lelah memikirkan hingga terbawa dalam lena, dan tersentak dari lena dgn airmata. aku sepatutnya bukan wanita selemah itu, aku kuat dalam apa jua perkara.. tp bile mengenangkan aku bukan yg terbaik utk kau, aku jadi lemah...

belajar membohongi aku utk membolehkan kau curang?? tak perlu semua itu, aku tak pernah peduli andai kau punya orang lain..sila katakan, dan aku akan pergi dari hidupmu....mengapa bersembunyi hingga aku ketahui sendiri... untuk ape semua penjelasan andai hati telah berkecai...

aku bukan mahu kau mengangkat aku seperti raja yang berkuasa, bukan minta kau mengikut apa saja kemahuanku, cume aku mahu kau jujur bila berkata... hanya itu yg aku minta, tp kau masih tak betah tuk melakukannya....

hari ini aku membuang mu, bukan beerti aku membenci.. tapi hanya itu yg aku mampu...
pergi lah kau, cari ape yg kau mahukan..ape yg kau inginkan....jgn menoleh aku lagi..sbb aku xmahu mengingati mu..

pergi dan jgn hubungi aku lagi, kerna dari saat hati ini berkecai..kau telah aku campak jauh dari hati ini.... kelukaan ini bukan yg pertama, tp telah acapkali....

aku merelakan perpisahan ini, utk kau mencari hiburan yg kau inginkan...

tak perlu kau tangisi perpisahan ini, aku tak ingin kau simpati.

7 comments:

miss_aszni said...

ape cite ni dok?
sian kau..
tinggalkan je dok mamat tu..
nt aku tolong kau cr bf lain..

penyu sejuk said...

zu, aku paling suka ayat ko yang ni "mengapa masih mencari dalam diam" mcm lirik lagu.keh3

zu,aku tau ko kuat utk hadapi sumer ni..
aku tau ko bukan seorang yg lemah sepeti aku dahulu *aik??*

kuatkan hati mu wahai kawan..
jgn toleh belakang lagi sekiranya tidak mahu dilukai lagi...
Tenangkan la fikiran mu..
Buat la sesuatu keputusan yang tepat dlm hidupmu kawan..
Jangan hancurkan hidupmu..

Aku paham pasaan ko..tp dlm keadaan cmni, terlalu susah nk gambarkan mcm mana perasaan yg bercampur aduk...

♥ kinkin ♥ said...

hmmm..
aku dah tak faham lah ngan bf kau ni. kalau nak carik pompuan lain, blahlah dari hidup kau, kau pun boleh je hdp dia tadek, tapinya aku ngk dia yang mcm nak gila nanti carik kau, tapinya still ada pompuan lain??? what the hell bro?? lu nak ape lagi? kalau tanak kate tanak, kalau nak, TUNJUKKAN YANG KAU BETUL2 NAK. huh!

♥ kinkin ♥ said...

sabar dok sabo

penyu sejuk said...

kin, aku komen ni ko folow x?hehhe

penyu sejuk said...

kawan hanya mampu memberi pendapat dan nasihat dan tolong mana yg ptut tolong zu...
tp dlm hal ni..ape amtlamat bf ko tuh?geram nye aku

ceqzue said...

penyu sejuk - erm, support korg aku hargai sgt2...erm..bkn sng kn nk tgk aku tahap karma mcm ni...tu bermksud aku dh x larat utk berjantan lg...tp klu mcm ni, korg pk la sendiri...aku pn xley nk salahkn die 100%.. lmrah yg jahat dgn yg jahat, yg baik dgn baik...

kinkin - huhuhuhuhu...ntah la dok...mgkn blom jd mrs perfect kt mate die....

miss aszni - mse yg berlalu bkn sekejap tuk aku lupekn...aku cme wt ia terkesan dihati, supaya esok2 aku xkn menangis lg.. meninggalkan bkn jln yg terbaik... aku dh xlarat nk berjantan lain lagi..

ayat2 diatas adlh kate2 yg keluar secara halus dr hati yg dh bersepai2...