Chenta

Chenta owh Chenta!!! sje2 berbual kt blog sendiri..kdg2 xsume org senang utk duduk depan kte n dgr kte membuat luahan persaan atau bebelan kn..so kt sni jer yg aku boleh membebel dn xde org nk marah aku...jd sile bace dn jgn lupe tok komen k...

Saturday, May 8, 2010

Bf sangat kejam dan sangat baik


Itulah statement yang paling sesuai untuk bf sy. Kenapa saya cakap macam tu, sebab die mmg mcm tu. Die bole bertukar dari sangat kejam kepada sangat baik dan sebaliknya. Pernah ke korang rasa ape yang aku rasa. Selama berkawan dengan die dah tiga tahun ni, aku yakin yang aku benar2 mengenali diri die, walaupun kadang-kadang aku wat bodo je, walaupun aku dh tau, saje nak menimbulkan konflik.

Ape perasaan korang kalau bf korg suke cari gaduh, sedangkan bende or perkara tu sume sebenarnya kecik cam anak hama(sgt kecik ok) je. Tapi boleh melarat sampai bergado dan menarik muka masing-masing. Pernah tak??? Kalau korang pernah, ape bende paling kecik yang korang rase pernah korang buat menjadi konflik paling besar???
Kalau aku nak senaraikan pada korang pun, aku rase tak cukup 5 muka surat post aku ni. Pernah x korang dengar dr mulut bf korang yang bergado ni memenatkan. Pernah x?? Korang nak tau ape bf aku kate?? I suke gado ngan u, i suke tgk u marah, i suke tgk . gado tu adalah hobi i........ arghhhhhh!!!!! Sepatutnya itu kah jawapan yang sesuai..... gado adalah satu hobi..... OMG!!

Jadi tak mustahil la, aku dan bf aku ni di cop sebagai pasangan paling suke bergado. Walaupun sebenarnya aku tak tahu ape motif pergadohan tu. Dan percaya atau tidak, dalam seminggu kami aku bergado sekurang-kurangnya, 3 kali ok.. sekurang-kurangnya!!!!!!!!!!

Tapi sebenarnya, aku pun suke jugak gado, tau kenapa??? Sbbg bile gado, aku bole cakap sume yg aku nak cakap..hahahaahahahahahahah.. siyes!! Kadang2 macam best la plak....tp kadang2 ok, bkn selalo...mcm yg die buat...hahahahaahahahah....
Dalam family aku, sume tau yang bf aku ni kuat cemburu.. sampai kian mak aku cakap, kawen je lah kalau dah cemburu sangat..haahahahahahah...senang je die cakap kan. Die tak tau, aku yang taknak..hahahahahahahah.. mak, blom nak kawen lagi la...nti kte cakap klu kte dah gatal sgt nak kawen tau....hahaahahahahha.

Pastu, ape perasaan korang, kalau korang nak kuar dating, pakai la cantik2 siap makeup2 macam artis(cikit lagi artis), wangi2, comel2.. pastu bile kuar die cakap mcm ni, nape u cantik2 ni, nak g mana????? Apekah???? Ataupun, nape u pakai camni, tukar baju la.... arghhhhhhhhhhhhh!!!!!!! Sepatutnya ape yang aku patut buat... aku pernah merajuk, duduk dalam bilik xnk kuar2, sebab nye, die suh aku tukar seluar... arghhhhh!!!!! Kenapa u sangat kejam.. i dah sumel2 tau!!!!!!!!

Apekah saiz handbag anda?? Adakah muat2 isi purse atau yg mcm mana??? Bf sy xske sy kuar bawak handbag besar ok... die kate sgt semak!!!! Arghhhhhh, kan senang sume bley letak.....ermmmm bf sy xde perasaan.....klu xtukar ngan handbag kecik, xjadi kuar...apekah?????

Tapi tu sume, perangai die yang boleh blah lagi pada pandangan mate rabun aku ni...ade yang tak boleh blah, tapi aku..redho, kerana kau, adelah kekasih hatiku...hahahahahahahaha..

Boleh bergado ngan aku depan umh org, pastu men tarik2 handbag, haahhahaahahah...klau aku jerit, peragut..peragut.. mst org ramai dtg tolong...hahahaahahahah....

Bergado ats moto, mase tu hujan turun lebat gler..n aku xnk berhenti...kire nak redah la... die marah gler..berhentikan moto, n jalan kaki..hahaahahahahahahahaahahahah.......sabo je lah...

Bnyk lagi bende yg boleh mencetuskan kemarahan n pergadohan.. tapi, mcm yang aku cakap... pergadohan tu la yang membuat kami masih bersama..hhahaahahahha..

Ble bercerita pasal kebaikan, sume org pun tau. Kalau dh name bf, mst ssh payah bersama2..mcm tu la aku.. tp aku rse, aku lg banyak menyusahkan die..hahahahahahahahaha..... xperlu lah cerita, nanti die perasan plak..hahahahahahahah....
So, pada korang2 yang kat luar sane, bersabar lah dgn kerenah bf korang. Kalau mmg dh xtahan sgt.. korang belasah je.,.hahahahahaahahahahah...

4 comments:

nora ashikin said...

penat aku ikut ko gelak dok. haha

semoga cepat2lah yek..kohkoh

Asmaul Juakhir said...

hahahaha..
aku pon pelik apsal korang asek gado jek..
pastu part yg tak boleh belah tu,
bile kau xangkat call dpd dia..
abes sume 1 parit tiram die nak call..
:))

Aina Rieqa said...

kinkin - yer..semoga cpt ko dpt 0 hengget....
mamau- yer, sile buang aje hp..hahaahahah.....

Ziela Amjis said...

aku plak terbalik yea..tensen eh..sian bf aku..haha