Chenta

Chenta owh Chenta!!! sje2 berbual kt blog sendiri..kdg2 xsume org senang utk duduk depan kte n dgr kte membuat luahan persaan atau bebelan kn..so kt sni jer yg aku boleh membebel dn xde org nk marah aku...jd sile bace dn jgn lupe tok komen k...

Thursday, May 13, 2010

Bile stress melebihi tahap sepatutnya.

X tau la kenapa sejak kebelakangan ni, aku rse tahap stress aku melampau. Sampai nak tido malam pun tak lena. Letak kepala kat bantal seawal jam 10, tapi masih terkebil-kebil dalam gelap mengire siling rumah. Tu belom ditambah background anjing menyalak belakang rumah. Kenapa lah tak ade jual ubat tido kat farmasi yg senang aku nak beli. Supaya aku dapat menidurkan diri aku... yezzzzzaa!!!

Macam-macam masalah datang dalam idop aku ni, tapi ble aku pk2 semula... tu sume kerana duit... kenapalah kat sume bende nak kne gune duit... klu lah bole pakai daun, mmg siyes idop aku hepy (ayat2 berbaur, x terima ketentuan) . sampai kadang2 fikir macam nak lari jauh2 sangat dan menyorok. Supaya, xpayah kerja, xpayah ade bf, xpayah nk shopping2, xpayah...sume2 xpayah....erm......tension....

Rse mcm nk blik kg, duduk depan umh, pusing-pusing felda ukur jalan, g mancing, borak2 bawah pokok..n memacam lagi... x pn g cuti2... yg penting xpayah la berfikir....... dan bekerja....

3 comments:

♥ kinkin ♥ said...

Sabarlah dok..
nak buat camne..
aku fahamm..

hmmm
jom balik segamat g gunung mandi air bunga

penyu sejuk said...

zu, aku dah kawen nnti,
ej ajak aku dok hutan..
kerana ini, "sampai kadang2 fikir macam nak lari jauh2 sangat dan menyorok. Supaya, xpayah kerja, xpayah nk shopping2, xpayah"

mau?

ceqzue said...

kinkin-bgus lah dok paham
azie- hahahahahaahahah...marilah...,