Chenta

Chenta owh Chenta!!! sje2 berbual kt blog sendiri..kdg2 xsume org senang utk duduk depan kte n dgr kte membuat luahan persaan atau bebelan kn..so kt sni jer yg aku boleh membebel dn xde org nk marah aku...jd sile bace dn jgn lupe tok komen k...

Friday, December 10, 2010

~Koleksi Pic Dlm Simpanan~

huhuhuhuhuhuhu....tetibe search2 kat google mcm comel2 jek pic..yer la diowg mst la amik pkai camera best2 kan, gambar pun superb2 cantik angel2 bagai, plus edit2 sume.aku mmg dg xde l keje nk wat sume tu kan..hahahaahahah..tp terasa cm nk upload pic2 yg rse2 mengimbau nostalgia aku la kali ni..kire pic2 yg ble aku tgk aku masih ingat la kenape pic tu diambil..eceh.....

note: sume2 pic yg terupload tiada kne mengena dgn yg idop @ yg tlh meninggal dunia yer.....just suke2 nk playback2 mse lalu....

1.BIRTHDAY PARTY YG KE-20 (2008)


2. CLASS ANIMATION COSMO MUAR (2008)


3. APARTMENT MELAWIS (2007)


4. HOSTEL COSMOPOINT (2007)


5. OTW AIR PAPAN MERSING (2008)


6. LEPAK KING DANGA BAY (2007)


7. PESTA ORKID ANTARABANGSA DANGA BAY (2007)


8. ANNUAL DINNER COSMOPOINT (2008)


9. RUMAH SEWA PARIT TIRAM MUAR (2009)


10. OTW BALIK SINGAPORE (2010)


11. GUNUNG LEDANG (2010)


12. PESTA KONVO UTM (2010)


13. PALING LATEST 5/12/2010


HAAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAH!!!!!
gelak sendiri sambil upload pic sendiri..kohkohkohkoh......
size semakin tahun semakin membadak....bagus..peningkatan yg sangat maju jaya...
ZUHAINAH!!!!! KAMU SGT MAJU JAYA!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pekkkkkkkkkkkkkkkkkk!!!!! pasal aku gemok yg berleluase?????
haahahahahaahahahahha......sng ati...

p/s:akan keluar pic2 bersama kwn2 pula utk entry yg akan dtg....

6 comments:

::FAIZ FARISH:: said...

kek tu besar n nmpk sedap hehehe

Cz Aina said...

faiz-ha ah..kek tu 2kg coz 20years old..gedik kan??haahahahaahahaha...

mamawana said...

amboi...comelnyer posing...

Cz Aina said...

mamawana-huhuhuhu..sje gedik kejap...

cik enon lalalaa said...

nak kek ituuuu~

tOsHiO..... O.o said...

comel la awak ni..jeles lak..
*mode jeles bangat nih*
hehe