Chenta

Chenta owh Chenta!!! sje2 berbual kt blog sendiri..kdg2 xsume org senang utk duduk depan kte n dgr kte membuat luahan persaan atau bebelan kn..so kt sni jer yg aku boleh membebel dn xde org nk marah aku...jd sile bace dn jgn lupe tok komen k...

Saturday, June 18, 2011

~Saya Masih Wujud~

salam semua,
len macam jek tajuk kan???huhuhuhuhuhuu... xde ape pun... cume nk bgtau yang saya masih wujud, masih membaca..mungkin x seaktif dulu.....
sekarang ni, nak kuarkan entry pun nk kene amik mood yg lame, sbb otak dan hati rase tak sehaluan jalannye..hhuuhuuu...
dan sekarang ni, keadaan diri pun tak berapa nak sihat.... tang mane yg tak sihat, tak berape nk pasti...
sekarang ni sedang menikmati cuti panjang dikampung halaman... dekat dengan mak abah, dengan kakak2 dan family...
mungkin ade susatu yang terpaksa ditinggalkan, untuk mendapatkan sesuatu....
sebab tu saya selalu pesan pada diri, tak semua yg kite nak akan ade dlm genggaman... jadi sekarang... saya memilih untuk ade di kampung saat ini, jadi kene redho bahawa terpaksa tinggalkan jb buat seketika...
terlalu banyak perkara yang terjadi, sampai kadang2 terasa seperti bermimpi... kehidupan ni macam mimpi yang kadang2 buat kite terjerit sendiri...
mungkin belum masanya untuk meluahkan ape yang tersirat dan tersurat.. kalau ade kesempatan dan kelapangan. suatu hari nanti kebenaran dan ceritanya akan terbuka...
biarkan aku tenang, mencari ape yang sebenarnya aku inginkan..

p/s: pada sesiape yg x berape faham ape yg cube sy sampaikan, sory k... ade yang akan faham....ini semua tak lebih dari luahan perasaan...

2 comments:

::FAIZ FARISH:: said...

lama tak update kan?

Cz Aina said...

hurm.....bnyk sgt bende yg terjadi dlm setngah thn ni..hurmmm,,,,,