Chenta

Chenta owh Chenta!!! sje2 berbual kt blog sendiri..kdg2 xsume org senang utk duduk depan kte n dgr kte membuat luahan persaan atau bebelan kn..so kt sni jer yg aku boleh membebel dn xde org nk marah aku...jd sile bace dn jgn lupe tok komen k...

Saturday, June 18, 2011

~Maaf~

salam..

kalau lah maaf tu hanya perlu diucap tanpa perlu keikhlasan, dah lame terkeluar dari mulut...
kalau lah maaf tu semudah angin yang berlalu, dah lame aku ungkap..
kalau lah maaf tu boleh tarik balik kate2 yang pernah dilemparkan,
dan kalau lah maaf tu boleh menceritakan ape sebenarnya yang aku rase...

tapi xmampu nak ungkap maaf tu,
sebab aku tak mampu nak mendengar kau kate itu semua alasan aku...
ego aku terlalu tinggi, untuk mengakui yang aku silap...
ego aku terlalu tinggi untuk mengakui yang aku sendiri tak tahu ape yg aku cari...
tapi aku nak kau tau, aku tau aku salah...
maafkan aku....

huluran maaf ni bukan untuk meraih simpati kau,
bukan nak kau kembali pada aku,
bukan nak kau lupakan kekejaman aku pada kau,
cuma aku nak bebas,
dari perasaan bersalah aku kepada kau...

aku tak nak salahkan sesiapa,
tapi biar aku salahkan diri sendiri,
aku taknak terus menghukum kau,
diatas kebebasan yang aku inginkan,
aku taknak melukakan kau,
dengan kerenah dan perangai aku,
aku taknak kau makan hati,
sebab kau terlalu baik untuk aku sakiti,

mungkin tak cukup sekali, aku mohon beribu kali..
maafkan aku....

No comments: