Chenta

Chenta owh Chenta!!! sje2 berbual kt blog sendiri..kdg2 xsume org senang utk duduk depan kte n dgr kte membuat luahan persaan atau bebelan kn..so kt sni jer yg aku boleh membebel dn xde org nk marah aku...jd sile bace dn jgn lupe tok komen k...

Saturday, February 27, 2010

Hari yang malang!!

27hb Februari 2010 jam 10.40pg berda di opids dengan keadaan suhu yang agak sejuk oleh pusingan kipas dan aircond yang memenuhi ruang kecil opis ini. Aku duduk dimeje yang berbentuk L dengan kurang senang kerana diluar ada 4 mata yang memandang dengan penuh sinis..cis....aku bengang btol lah. Baru sebentar tadi aku dimarahi dengan penuh emosi oleh seorang lelaki yang menuntut kad kahwin anaknya yang akan berkahwin pada 14 hb mac nanti. Sedangkan kad masih blom siap printing. Yang buat aku tension,mengapakah aku yang kne marah sedangkan aku tak bersalah. Itu diluar bidang kuasa saya.
Saya terus masuk dalam opis dan biarkan mereka duduk diluar sambil memandang kea rah saya. Dalam hati mmg cuak gler dan alangkah bagusnya klu dapat hilang ketika ini.dalam keadaan sulit seperti itu sy mengarang sesuatu untuk hilangkan stress yang melanda diri.
Jom bace sesame ape yg aku merepek kan dalam opis sowg2 pagi sabtu yg xberape indah ini.

10 perkara tentang boyfriend saya :
1. Dia angat garang dan kadang-kadang berubah wajah menjadi sangat bengis.
2. Sangat berjimat cermat dengan duit, walaupun dalam dompet masih ade rm200 die tetap kate duit xde.
3. Suke minum teh o ais bile makan, xpernah ken k minum air lain.
4. Sangat pandai buat sambal belacan yang enak gler ble makan ngan kacang panjang dan timun ok.
5. Terlalu sayangkan saya hingga die seperti mengongkong hidup saya.
6. Sangat suke cucuk pinggang saya bile bergurau. Saya sgt tdk suke ok.
7. Sangat ske telefon daripada sms, dan saya paling malas nk reply msg.
8. Sagat suke merajuk, lbh dari biase.
9. Sangat suke panggil saya BADAK. N saya panggil die KAMBING.
10. Tdk suke teman sy bershopping dan berjalan2 di Mall.

Dalam kiraan 10 besday siape yang saya ingat :
1. Bf – 29hb disember 1985
2. Ekin – 13hb November 1988
3. Atip – 14hb November 1988
4. Mak – 18 oktober 1952
5. Abg – 12hb oktober 1984
6. Abah – 24hb September 1948
7. Mak - 27hb September 1949
8. Kak sabar – 26hb june 1980
9. Abg y – 1 mei 19**
10. Adik – 14hb julai 1995

5 lelaki yang membuat aku focus mengadap tv :
1. Aaron Aziz
2. Kamal Adli
3. Awal Ashari
4. Ery Putra
5. Fizzo

5 artis wanita sexy dimata aku :
1. Fazura
2. Zizie Ezette
3. Sazzy Falak
4. Jasmin Hamid
5. Dynaz

huishhhhhh... klu dh tension..mule lh merepek2 kn... yg xde kene mengena pn aku ley buat ble dh tension......

p/: klu ade slh ejaan tu mkne nye,aku mls nk pk...

7 comments:

♥ kinkin ♥ said...

wow!! aku orang no 2 yang kau ingat bedaynya?? weeeee~~!! syg kau lebihla!! hahaha! :P

penyu sejuk said...

ayat dah oke dah..
pasal salah eja dan perkataan tetingal tuh...biasa la..
tp beday aku xde???

ceqzue said...

kinkin- ha ah..sbb ko kn selalu je nk wt aku ingt beday ko...
azie-kuikuikui...ko xbg tau..

miss_aszni said...

tibe2 besday aku xde dlm tu..
fine cz, fine!
*merajuk dan lari2 balik umah*

ceqzue said...

haahahahahah...
siyes lupe dok..
nme pn dlm kiraan 10....
klu 100 aku ingt kot..

penyu sejuk said...

ni besday aku
20 april...

ceqzue said...

ahahahahahah..
siap bg besday kt ku..
poyo sey..
aku 24 april...
ko lahir dlu ea?
kehkeh..